Informacja odnośnie realizacji montażu zamówień
W związku z bardzo dużą ilością zamówień, oraz sezonem urlopowym, montaże przyjętych zamówień będziemy wykonywać według kolejności wpływu ( data przesłania potwierdzonego zamówienia i zaliczki ) oraz aktualnie zrealizowanych dostaw do naszego magazynu. Przy zamówieniach łączonych ( różni producenci i terminy realizacji ) będziemy kompletować całość i wtedy umawiać montaż. W jednostkowych przypadkach będzie możliwość dzielenia montaży. Równocześnie w sytuacji , kiedy pomimo ustalonego terminu montażu klient nie będzie przygotowany do wykonania usługi, będziemy przesuwać taki montaż o około 3 – 4 tygodnie. W takiej sytuacji konieczne będzie uregulowanie płatności za towar ; za montaż w dniu wykonania montażu. Montaże planujemy z około 2 – 3 tygodniowym wyprzedzeniem, więc każde „wypadnięcie” klienta musimy „łatać” następnym lub ostatnim z planu.
Działamy również z kilkoma naszymi podwykonawcami montaży, ale nie wszystkie towary mamy możliwość zamontowania przez nich.
Powyższa informacja jest pokłosiem sytuacji z tamtego roku, gdzie pomimo naszych próśb o jednoznaczne określenie się z gotowością do montażu , były konieczne przesunięcia z winy klienta i zaburzało to kolejność następnych zleceń montażowych.
Liczymy na Państwa zrozumienie i cierpliwość.